Zariza

Advanced Members
  • Content count

    25
  • Donations

    0.00 EUR 
  • Joined

  • Last visited

  • Points

    100 [ Donate ]

2 Followers

About Zariza

  • Rank
    User Skill +0

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  1. Nu te amesteca !
  2. Nume Zariza Prenume: ionut Varsta:16 Oras: Pitesti Tara: Romania Nick(server): TraFycanTa Level: 230 Poza stats: - Biografie (sa fie full, adica din prima zi in care ati intrat pe server): - De ce crezi ca meriti sa fi admin: Sunt foarte bun Consideri ca indeplinesti cerintele: Da * De ce crezi ca le indeplinesti: Stiu comenzile bine etc /.. Cateva atu-uri cu care poti deveni admin:- Alte precizari: Best Seerver !
  3. Am luat ban in data de :21.07.2016 Banul imi expira in data de : permanent ! Am luat ban pentru : nu stiu -.- Poza din joc cu mesajul Ban-ului in momentul in care incercati sa intrati pe server : - Adminu care ti-a dat ban : TraFycanTu
  4. Nu e normal sa zici de alt server pe server , ok ? Plus ca ai zic ca serverul Tecucy e de cacat ! ai scris in /ooc !
  5. Ba liviule tu esti n00b ? , ai intrat cu alt nume si faceai spam cu ceva pe /ooc ti-am dat kick si iar ai intrat si ti-am dat /rangeban si aia ti-a fost !
  6. Introducere : Salut. In acest tutorial am sa va arat sistemul meu payday mai avansat ( seamana cu cel actual al eGaming-ului ). Am vazut ca multi ati postat ca vreti acest sistem, asa ca m-am decis sa va arat pas cu pas ce trebuie sa faceti + sa intelegeti cum functioneaza. Inainte sa incepem, avem cerintele pentru a urmarii acest tutorial: -Sa ai cel putin 16 ani ca sa intelegi macar limbajul de programare -Sa stii cu ce se papa scriptingul si mai ales pawno -Sa fii atent la fiecare pas Pasul 1 Primul lucru pe care trebuie sa il faceti este sa adaugati aceasta variabila, pday langa celelalte de la pinfo enum pInfo { //// pDay, }; new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]; Pasul 2 Acum va trebuie sa stocam aceasta data, o vom salva si desigur o vom incarca cand jucatorul va intra pe server Adaugam langa celelalte la OnPlayerRegister format(var, 32, "pDay=%d\n",PlayerInfo[playerid][pDay]);fwrite(hFile, var); Pentru a salva adaugam langa celelalte la SavePlayerData format(var, 32, "pDay=%d\n",PlayerInfo[playerid][pDay]);fwrite(hFile, var); Iar cand jucatorul intra pe server, adaugam langa celelalte la OnPlayerLogin if( strcmp( key , "pDay" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); PlayerInfo[playerid][pDay] = strval( val ); } Pasul 3 In acest pas trebuie sa determinam timpul pe care trebuie sa il indeplineasca utilizatorul pt a lua paycheck Mergem la OnPlayerConnect si adaugam jos de tot langa celelalte PlayerInfo[playerid][pDay] = 3600; // 3600 inseamna o ora in secunde Pasul 4 Ca sa creeam timpul scurs trebuie sa adaugam urmatorul cod la public OtherTime if(PlayerInfo[pDay] >= 0) { PlayerInfo[pDay]--; if(PlayerInfo[pDay] <= 0) { PlayerInfo[pDay] = 3600; PayDay(); } } Pasul 5 Aici am creeat special comanda pentru acest sistem, deci toate creditele imi vin mie CMD:pday(playerid, params[]) { if(gPlayerLogged[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, "You havent logged in yet !"); new ttext[20]; if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 4 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4) { ttext = "Medic"; } else if(gTeam[playerid] == 3) { ttext = "Civilian"; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1) { ttext = "Police Departament"; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2) { ttext = "FBI Agent"; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 3 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 3) { ttext = "National Guard"; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 4 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4) { ttext = "Firemen/Paramedic"; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 5 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 5) { ttext = "LCN"; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 6 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6) { ttext = "Yakuza"; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 8 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 8) { ttext = "Hitmen"; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 9 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 9) { ttext = "News Reporter"; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 10 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 10) { ttext = "Taxi"; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 11 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 11) { ttext = "FMA"; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 12 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 12) { ttext = "Crips Gang"; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 13 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 13) { ttext = "Bloods Gang"; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 14 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 14) { ttext = "Surenos Gang"; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 15 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 15) { ttext = "Nortenos Gang"; } new coordsstring[256]; new plevel = PlayerInfo[playerid][pLevel]; new ptime = PlayerInfo[playerid][pConnectTime]; new pday = PlayerInfo[playerid][pDay]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,"________________________________________________________________________________________"); format(coordsstring, sizeof(coordsstring)," xxx [ %s - Level %d, %s] xxx",name,plevel,ttext); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN,coordsstring); format(coordsstring, sizeof(coordsstring),"
  7. Salutari. Acesta este un tutorial unic, puteti vedea mai jos de ce : Ca sa adaugam obiecte \ masini : 1) Descarcam clientul MTA : http://www.multitheftauto.com/ 2) Se instaleaza oriunde pe disc 3) Se porneste clientul 4) In meniul principal, se selecteaza Map Editor 5) Se asteapta sa se incarce 6) Odata intrat in joc, aveti mai multe elemente, fiecare cu caracteristica lor. 7) Pentru a putea accesa elementele, mai intai apasati tasta F 8) Pentru a adauga masini, dati click pe masina de jos. Alegeti tipul, apoi alegeti locul, si apoi ii puteti alege culoarea, tunningul s.a.m.d. Aceste proprietati pot fi modificate cu dublu click pe masina dorita 9) Pentru a adauga obiecte, se da click pe Objects, se cauta obiectul dorit, se aseaza etc.. Pentru a-i modifica proprietatile, se da dublu click pe obiectul dorit 10) Se salveaza creatia folosind butonul Save ( Al 3-lea de sus ) 11) Se descarca acest programel : Descarcare 12) Se porneste programelul, se da click pe browse si se cauta mapa salvata ( de obicei se salveaza in loc unde ati instalat MTA\server\mods\deathmatch\resources ). Acolo, va fi un folder cu numele salvarii voastre. Acolo se afla fisierul .map. Acela este mapa salvata 13) Se selecteaza in sectiunea Object convert options SA-MP CreateObject daca nu aveti streamer sau Incognito's Streamer Include v2.1 daca aveti ( doar pentru obiecte ) 14) Se da convert. Masinile sau obiectele convertate, vor aparea in partea de jos a programului, la Objects daca e obiect sau la Vehicles daca sunt masini 15) Se copiaza in gamemod la OnGameModInit Asta e tot... E un tutorial foarte clar dupa parerea mea, si foarte usor de inteles si folosit. Acum sa va zic de ce este unic tutorialul. Deoarece, programelul pe care il folosesc eu, este singurul compatibil cu MTA SA 1.0.2+, si e cunoscut de foarte putini oameni. Eu l-am gasit cam in 2 saptamani de cautare, dar zic ca merita sa il pun pe eGaming.
  8. Crearea misiunilor : Pentru prima data cream misiunea (/mk title [NumeleMisiunii]), si sa adaugam o mica descriere (/mk text [numarulLiniei] [text]); Dupa terminarea titlului si descrierii avem nevoie de ceea ce ne intereseaza cel mai mult care sunt checkpoint-urile (/mk cp [numar]) (In GF original poti crea maxim 6 Checkpoint-uri). Acum ca am creat checkpoint-urile sa adaugam si un gametext cand v-om intra in acestea (/mk game [numarulCheckpoint-ului] [text]) Dupa ca un player a terminat misiune sa ii oferim un premiu (/mk reward [suma]) In comanda (/mk usecp 0/1) sunt 2 valori, 0 - sa nu apara checkpoint-urile, 1 - sa apara checkpoint-urile. Normal ar trebuii sa punem valoarea 1, altfel nu o sa gasim checkpoint-ul in veci. Acum ca am termina de creat misiunea nu avem decat sa o salvam (/savemission [NumeleMisiunii]) Pentru a incarca misiunea scriem /loadmission [NumeleMisiunii]; Si ca sa incepem misiunea ne ducem la acea cladire de langa Banca Los Santos (Din GF original) si scriem /mission, si urmariti checkpoint-urile, multa bafta. Misiunile se salveaza in folderul scriptfiles din directorul server-ului. Am facut acest tutorial pentru cei noi pe modul GodFather, multi nu stiu cum sa creaza o misiune sau nu le apar checkpoint-urile
  9. Salut! Astazi va arat cum sa va faceti singuri propriul vostru sistem de afk si back. Pasul 1: La inceput gm-ului adaugam: new afk[MAX_PLAYERS]; Pasul 2: Cautam in GM linia public OnPlayerConnect(playerid) afk[playerid] = 0; Pasul 3: Cautam in GM linia public OnPlayerCommand Aici trebuie sa adaugam trei comenzi /afk /back /afklist Comanda /afk: if(strcmp(cmd, "/afk", true) == 0) { if(afk[playerid] == 0) { afk[playerid] = 1; SetPlayerColor(playerid,0x737373FF); TogglePlayerControllable(playerid,0); GetPlayerName(playerid, sendername, 24); format(string, 256, "%s is away from keyboard.", sendername); ProxDetector(20.0, playerid, string, 0xC2A2DAAA, 0xC2A2DAAA, 0xC2A2DAAA, 0xC2A2DAAA, 0xC2A2DAAA); } return 1; } Comanda /back: if(strcmp(cmd, "/back", true) == 0) { if(afk[playerid] == 1) { afk[playerid] = 0; SetPlayerToTeamColor(playerid); TogglePlayerControllable(playerid,1); GetPlayerName(playerid, sendername, 24); format(string, 256, "%s is no more away from keyboard.", sendername); ProxDetector(20.0, playerid, string, 0xC2A2DAAA, 0xC2A2DAAA, 0xC2A2DAAA, 0xC2A2DAAA, 0xC2A2DAAA); } return 1; } Comanda /afklist: if (strcmp("/afklist", cmdtext, true, 7) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, ".:: AFK Players ::. "); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(afk[playerid] == 1) { new name[128]; GetPlayerName(i, name, MAX_PLAYER_NAME); format(string, 256, "Player: \"%s\" | ID: %d", name, i); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); } } } return 1;
  10. Crearea misiunilor : Pentru prima data cream misiunea (/mk title [NumeleMisiunii]), si sa adaugam o mica descriere (/mk text [numarulLiniei] [text]); Dupa terminarea titlului si descrierii avem nevoie de ceea ce ne intereseaza cel mai mult care sunt checkpoint-urile (/mk cp [numar]) (In GF original poti crea maxim 6 Checkpoint-uri). Acum ca am creat checkpoint-urile sa adaugam si un gametext cand v-om intra in acestea (/mk game [numarulCheckpoint-ului] [text]) Dupa ca un player a terminat misiune sa ii oferim un premiu (/mk reward [suma]) In comanda (/mk usecp 0/1) sunt 2 valori, 0 - sa nu apara checkpoint-urile, 1 - sa apara checkpoint-urile. Normal ar trebuii sa punem valoarea 1, altfel nu o sa gasim checkpoint-ul in veci. Acum ca am termina de creat misiunea nu avem decat sa o salvam (/savemission [NumeleMisiunii]) Pentru a incarca misiunea scriem /loadmission [NumeleMisiunii]; Si ca sa incepem misiunea ne ducem la acea cladire de langa Banca Los Santos (Din GF original) si scriem /mission, si urmariti checkpoint-urile, multa bafta. Misiunile se salveaza in folderul scriptfiles din directorul server-ului. Am facut acest tutorial pentru cei noi pe modul GodFather, multi nu stiu cum sa creaza o misiune sau nu le apar checkpoint-urile
  11. 1468.400024 - Coordonata casei de afara ( X ) -903.700012 - Coordonata casei de afara ( Y ) 54.799999 - Coordonata casei de afara ( Z ) 231.399993 - Coordonata din interiorul casei ( X ) 1114.099975 - Coordonata din interiorul casei ( Y ) 1080.900024 - Coordonata din interiorul casei ( Z ) 0 - House Upgrade Viata ( X ) - De preferat nu e nevoie schimbarea 0 - House Upgrade Viata ( Y ) - De preferat nu e nevoie schimbarea 0 - House Upgrade Viata ( Z ) - De preferat nu e nevoie schimbarea 0 - House Upgrade Armura ( X ) - De preferat nu e nevoie schimbarea 0 - House Upgrade Armura ( Y ) - De preferat nu e nevoie schimbarea 0 - House Upgrade Armura ( Z ) - De preferat nu e nevoie schimbarea No-One - Numele proprietarului 7 Room Luxury - Descrierea Casei 1000000 - Valoarea casei 0 - House Upgrade ( Daca ai cumparat la bizz '/heal'(viata) la casa 0 - House Upgrade ( Daca ai cumparat la bizz '/heal'(armura) la casa 5 - Interiorul Casei 1 - Daca e inchisa sau e deschisa ( 0 - Nu, 1 - Da) 0 - Daca este cumparata sau nu ( 0 - Nu, 1 - Da) 0 - Cate camere are casa ( Va fi bun pentru descrierea casei ) 5000 - Taxa de chirie '/rent' 0 - Daca este de inchiriat sau nu ( 0 - Nu, 1 - Da) 20000 - Cati bani sa aiba in casa 510 - Id-ul masinii -1 - Culoarea masinii 1 -1 - Culoarea masinii 2 131 - Nu stiu ce este dar nu este deloc folosit 10 - Nivelul (Level) casei Asa, iar acum sa adaugam casele: 1. Ne ducem intr-un loc unde dorim sa facem casuta, (undeva in fata usii, unde vreti ...), scriem /save ExteriorulCasei ( mai sigur ); 2. Intram intr-o masina si parcam undeva langa casa, unde este loc si scrie /save HouseCar; 3. Intram in folderul scriptfiles > property.cfg si adaugam dupa cele de sus ( inlocuiti voi coordonatele ... interiorul ... etc. ), coordonatele salvate le puteti gasii in 'C:\Documents and Settings\User\My Documents\GTA San Andreas User Files\SAMP\savedpositions.txt'; 4. Salvam si iesim, intram in Gamemod-ul TheGodFather ( gamemodes > gf.pwn, sau cum a-ti redenumit voi ) si cautam: new HouseInfo[34][hInfo];5. Numarul 34 inlocuim cu cate case avem in property.cfg ( in total ); 6. Pentru a adauga coortonatele masinii de la casa cautam in GM: new Float:HouseCarSpawns[34][4] = {Pe care adaugam sub celelalte coordonatele masini salvate in savedposition.txt ( Coordonatele X, Y, Z, Rotatia); 7. Apoi la: new Float:HouseCarSpawns[34][4] = {Modificam 34 cu cate masini avem, sfarsitul tutorialului.
  12. Author: Zariza 1.Prima configurare pentru a crea un NPC este de a modifica in server.cfg "maxnpc X" (ex: maxnpc 1), si adaugam la flirtpscripts "npc_record" (npc record.amx). 2.Intram ingame ne logam in rcon (/rcon login "parola") apoi dam /vrecord [nume ] - pentru o ruta cu o masina. /ofrecord [nume] - pentru o ruta terestra. /stoprecord - pentru a opri. 3.Mergem in scriptfiles si luam nume.rec (numele care lam pus ingame) si il bagam in npcmodes/recording. 4.Apoi facem un nou script pawno ( gol ) si bagam urmatorul cod. #define RECORDING "mynpc" // Numele la inregistrarea facut de noi ingame si bagata in npcmodes/recording. #define RECORDING_TYPE 1 //1 = cu masina 2 = terestru #include <a_npc> main(){} public OnRecordingPlaybackEnd() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING); #if RECORDING_TYPE == 1 public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid) StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING); public OnNPCExitVehicle() StopRecordingPlayback(); #else public OnNPCSpawn() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING); #endif Daca facem un NPC cu masina trebuie sa umbalm si in Gamemode. 1.Bagam la inceput new eGamingNPCMasina; 2.Apoi la OnGameModeInit(); bagam eGamingNPCMasina = CreateVehicle(411, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, -1, -1, 1000);3.Apoi tot la OnGameModeinit() bagam ConnectNPC("nume-npc", "nume-inregistrare");4.Trecem la OnPlayerSpawn si bagam { if(IsPlayerNPC(playerid)) / { new npcname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname)); if(!strcmp(npcname, "NUME", true)) // Nume = Numele NPC-ului. { PutPlayerInVehicle(playerid, NPCvehicle, 0); //Punem NPCul in vehicul } return 1; 1.Prima configurare pentru a crea un NPC este de a modifica in server.cfg "maxnpc X" (ex: maxnpc 1), si adaugam la flirtpscripts "npc_record" (npc record.amx). 2.Intram ingame ne logam in rcon (/rcon login "parola") apoi dam /vrecord [nume ] - pentru o ruta cu o masina. /ofrecord [nume] - pentru o ruta terestra. /stoprecord - pentru a opri. 3.Mergem in scriptfiles si luam nume.rec (numele care lam pus ingame) si il bagam in npcmodes/recording. 4.Apoi facem un nou script pawno ( gol ) si bagam urmatorul cod. #define RECORDING "mynpc" // Numele la inregistrarea facut de noi ingame si bagata in npcmodes/recording. #define RECORDING_TYPE 1 //1 = cu masina 2 = terestru #include <a_npc> main(){} public OnRecordingPlaybackEnd() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING); #if RECORDING_TYPE == 1 public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid) StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING); public OnNPCExitVehicle() StopRecordingPlayback(); #else public OnNPCSpawn() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING); #endif Daca facem un NPC cu masina trebuie sa umbalm si in Gamemode. 1.Bagam la inceput new eGamingNPCMasina; 2.Apoi la OnGameModeInit(); bagam eGamingNPCMasina = CreateVehicle(411, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, -1, -1, 1000);3.Apoi tot la OnGameModeinit() bagam ConnectNPC("nume-npc", "nume-inregistrare");4.Trecem la OnPlayerSpawn si bagam { if(IsPlayerNPC(playerid)) / { new npcname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname)); if(!strcmp(npcname, "NUME", true)) // Nume = Numele NPC-ului. { PutPlayerInVehicle(playerid, NPCvehicle, 0); //Punem NPCul in vehicul } return 1;
  13. [Tutorial] Scapi de Lag
  14. Numele Addons-ului: Furien Dracken v1.0 [ Credits , Souls , CSO Weapons , Shop ] Tipul addons-ului: Furien Descriere: - Download: https://mega.nz/#!60...y0y9qcLeSpYV23Q Autor: n0talaMa.amxx , Askanar , Aragon , Fantasy , Hattrick Sursa (Link-ul oficial): - Versiune: Furien Dracken v1.0 Platforma: - Plugin-uri: Instalare: - Imagini: -