Zariza

Advanced Members
  • Content count

    25
  • Donations

    0.00 EUR 
  • Joined

  • Last visited

  • Points

    480 [ Donate ]

Everything posted by Zariza

  1. Numele Addons-ului: Furien Dracken v1.0 [ Credits , Souls , CSO Weapons , Shop ] Tipul addons-ului: Furien Descriere: - Download: https://mega.nz/#!60...y0y9qcLeSpYV23Q Autor: n0talaMa.amxx , Askanar , Aragon , Fantasy , Hattrick Sursa (Link-ul oficial): - Versiune: Furien Dracken v1.0 Platforma: - Plugin-uri: Instalare: - Imagini: -
  2. Nume Zariza Prenume: ionut Varsta:16 Oras: Pitesti Tara: Romania Nick(server): TraFycanTa Level: 230 Poza stats: - Biografie (sa fie full, adica din prima zi in care ati intrat pe server): - De ce crezi ca meriti sa fi admin: Sunt foarte bun Consideri ca indeplinesti cerintele: Da * De ce crezi ca le indeplinesti: Stiu comenzile bine etc /.. Cateva atu-uri cu care poti deveni admin:- Alte precizari: Best Seerver !
  3. Nu te amesteca !
  4. Fac acest tutorial pentru majoritatea incepatorilor ! Pentru a afla detalii despre caracterul tau tastezi in chat comanda "/stats" apoi apesi enter ! [Level] - Reprezinta levelul curent ! [puteti afla mai jos cum sa faci level] [sex] - Reprezinta sexul ( Masculin , Feminin ) [Age] - Reprezinta varsta ( 21, 15 , 30) [Origin] - Reprezinta originea de provenienta ( Oltenia , Muntenia , Banat , Maramures) -aceasta se alege la inceputul creeri caracterului [Cash] - Reprezinta suma de banii pe care o ai la tine (12314$) [bank] -Reprezinta suma de banii care o ai in banca (123112341$) [Phone Number] - De exemplu 8228 -reprezinta numarul tau de telefon [Premium account] -arata daca ai cont premium ( pentru a achizitiona un cont premium intrati pe http://clienti.bzone.ro [Level Up] -Reprezinta suma de banii care trebuie data pentru a cumpara levelul cu comanda /buylevel [Respect] -Reprezinta respectul acumulat ( de exp ai 7/8 respect la 8/8 poti da /buylevel pentru a avansa ) [Playing hours] - Aici sunt afisate totalul orelor jucate! [Rob points] - Reprezinta punctele care le ai pt a da /rob !( pentru a da rob , trebuie sa ai level 10 si sa gasesti un van negru ascuns undeva in zona Vinewood ) [Kills] - Reprezinta numarul de oamenii ucisi de tine ! [Deaths] - Afiseaza de cate ori ai murit ! [Wanted deaths] -Aici arata de cate ori ai murit cu grad wated ( acele stelute) si ai fost bagat la inchisoare! [Crimes commited] -arata cate crime ai comis( first degree murderer | Illegal Fishing |Stealing a police vehicle ) [Times arrested] - Aici vezi de cate ori ai fost arestat! [Jailed] -Daca esti in inchisoare aici iti arata cat mai ai de stat ( exp :2013 sec) [Wanted level] -Reprezinta gradul wanted ( acele stelute afisate si langa banii *****) [Married with] -Arata cu cine esti insurat/casatorita ! [Lotto number] -Reprezinta numarul care il ai cumparat pentru lotto [/lotto nr] [Drugs] -Arata cate grame de droguri ai la tine ! [Materials] -Aici poti vedea cate materiale ai la tine ( in special pentru arms Dealer ) [Team] -Arata in ce echipa esti (police departament , tcc, taxi cab co) [Job] -Reprezinta jobul curent ( mechanic , trucker , farmer , car jacker) [Family] - Prezinta familia din care faci parte ( the Corleone family , barzini fam . etc ) [Rank] -Arata rankul care il detii in familie /departament etc ( local reporter , piccito , private ) [FPunish] - Reprezinta orele care necesita asteptate petru a putea intra intr-o factiune [fp 29/60] Comenzii : /stats -arata ce ti-am prezentat si eu mai sus /buylevel -cumper level , daca indeplinesti cerintele /changepassworld -schimbi parola [changepassworld (parola curenta) (parola noua) /rules -poti vedea regulile serverului /pay -trimiti o suma de banii unui jucator [/pay (nume/id) (suma)] /charity - faci o donatie de caritate ( nu stiu exact unde ajung banii) /time -arata timpul si data /buy -poti cumpara lucruri dintr-un 24/7 /givekey -poti da cheia de la masina ta inchiriate [/givekey (jucator/id )] /switchkey - nu stiu exact ce face /id -ca sa afli id unui jucator [/id (nume) ] /drink -poti folosi aceasta comanda la un bar , pentru a bea ceva [ /drink beer ] /showlicensess -arati licentele tale curente unui jucator/politai [/showlicensses (id)] /sleep -te poti pune AFK ( intr-o casa ) /resetupgrades -iti resetezi upgradeurile -costa 100.000$ /buygun -poti cumpara arme dintr-un loc predestinat acestor lucrurii ( gsls , gslv ) , cu licenta /lock -inchizi /deschizi masina /skill -poti afla skillrile la diferite lucruri ( detective , mechanic ) /portable -nu stiu exact ce face ( trebuie sa aflu de la un hitman) /licensses -poti vedea licentele curente /lotto - cumperi bilet la lotto [/lotto [numar] ] - costa 1500$ /spawnchange - alegi unde sa fi spawnat dupa ce mori [normal place ||own/rented house] /clothes -poti schimba hainele -comanda se foloseste numai intr-un BINCO! /report [mesaj]- trimiti un mesaj la admini /cancel -poti anula un serviciu [taxi , mechanic ] /accept - /eject -poti arunca pe cineva din masina [/eject (ID)] /usedrugs -folosesti drogurile care le detii le tine /contract -pui o suma de banii pe un jucator si acesta o sa fie vanat de hitmanii ( /contract (id) (suma] /speedo - ati arata vitezometru /fuel - ati afiseaza jos cata benzina mai ai in autoturism /fillcar -pui benzina in masina din canistra /service -chemi un serviciu [taxi , mechanic] Comenzi chat : /s - tipi - de exemplu [/s baaa] /w -wispher -soapta [/w (id) (text)] /ad -advertisment - necesita minimm level 3 -poti da la cnn [ad (text)] /f -family-reprezinta chatul familiei /(o)oc -out of character /me -comenzi rp -de exemplu /me sparge o sticla /tognews -nu mai vezi mesajele reporterilor /togfam -inchizi chatul familiei /togwisphers -nu mai primesti /w Comenzi banca/atm /deposit - pui o suma de banii in banca /withdraw -scoti o suma de banii din banca /transferr -transferi o suma de banii unui jucator /atmwithdraw -scoti o suma de banii de la atm /atmballance -vezi contul curent Pentru mai multe comenzi puteti tasta comanda /help in joc Va rog sa imi spuneti ce mai trebuie addougat ! Eu voi da edit si v-om modifica ce ati cerut! Sper sa va fie de folos!
  5. Am luat ban in data de :21.07.2016 Banul imi expira in data de : permanent ! Am luat ban pentru : nu stiu -.- Poza din joc cu mesajul Ban-ului in momentul in care incercati sa intrati pe server : - Adminu care ti-a dat ban : TraFycanTu
  6. Nu e normal sa zici de alt server pe server , ok ? Plus ca ai zic ca serverul Tecucy e de cacat ! ai scris in /ooc !
  7. Ba liviule tu esti n00b ? , ai intrat cu alt nume si faceai spam cu ceva pe /ooc ti-am dat kick si iar ai intrat si ti-am dat /rangeban si aia ti-a fost !
  8. https://youtu.be/uEPJGFNXr30 Prin acest tutorial va prezentam o metoda de a scripta folosind Notepad++ Puteti sa vedeti o parte din facilitatile Notepad++ (auto-complete) in poza de mai sus! Pentru a putea folosi si voi Pawno in Notepad++ trebuie sa urmati cu atentie urmatorii pasi: 1. Downloadam Notepad++ de Please Login HERE or Register HERE to see this link! . 2. Dupa ce l-am instalat intram in My Computer / This PC. 3. Scriem in casuta de sus Quote 4. Downloadam userDefineLang.xml de Please Login HERE or Register HERE to see this link! si il punem in folderul deshis la pasul 3 ! 5. Acum asociem extensiile .pwn cu Notepad++ ! Deschidem Notepad++ si intram in Settings > Preferences si selectam tab-ul "File Association" ! Mai departe dam click pe costumize si scriem .pwn in acea casuta, dupa apasam pe sageata, iar apoi pe Close ! 6. Acum vom avea nevoie de un fisier API pentru a putea sa utilizam functia auto-complete ! Downloadam PAWN.xml de Please Login HERE or Register HERE to see this link! si il punem in C:Program FilesNotepad++pluginsAPIs. Daca il aveti instalat in alta parte, il puneti acolo unde ati instalat voi programul. 7. Acum intram din nou in Settings > Preferences si selectam tab-ul Backup / Auto-Completiton ! Bifam tot la fel cum e mai jos si schimbam cifra 1 cu cifra 3 (daca vrei sa vezi auto-complete instant, lasa cifra 1), apoi apasam pe Close ! Trebuie sa aveti bifat urmatoarele linii: Enable auto-completion on each input Function completion Function parameters hint on input 8. Pentru urmatorul pas avem nevoie de un plugin numit NppExec ! Intram in Plugins > Plugin > Show Plugin Manger ! Cautam NppExec si il bifam, apoi dam click pe Install! Dupa install retartam programul! 9. Acum (dupa ce am restartat programul) intram in Plugins > NppExec > Execute si scriem urmatoarea linie: Quote D:samp03pawnopawncc.exe - Schimbati cu locatia fisierului pawncc.exe din calculatorul dvs. ex: E:\Al meu\Touched GM\pawno\pawncc.exe Dam apoi click pe Save si scriem PAWN Compile in acea casuta, apoi dam click pe Save si OK! 10. Acum intram din nou in Plugins > NppExec si bifam "No internal messages", dupa care dam click pe Advanced Obtions ! Selectam la Associated Script: PAWN Compile si apasam pe Add/Modify apoi pe OK! Acum restartam din nou Notepad++ 11. Dupa restart-ul programului intram in Settings > Shortcut Mapper si selectam tab-ul Plugin commands ! Cautam Pawn Compile si selectam tastele pe care apasam pentru a converti in .amx. SFAT: Cautati PAWN Compile intre liniile 30 - 50 ! Apasam pe OK, apoi pe Close si GATA !
  9. Introducere : Salut. In acest tutorial am sa va arat sistemul meu payday mai avansat ( seamana cu cel actual al eGaming-ului ). Am vazut ca multi ati postat ca vreti acest sistem, asa ca m-am decis sa va arat pas cu pas ce trebuie sa faceti + sa intelegeti cum functioneaza. Inainte sa incepem, avem cerintele pentru a urmarii acest tutorial: -Sa ai cel putin 16 ani ca sa intelegi macar limbajul de programare -Sa stii cu ce se papa scriptingul si mai ales pawno -Sa fii atent la fiecare pas Pasul 1 Primul lucru pe care trebuie sa il faceti este sa adaugati aceasta variabila, pday langa celelalte de la pinfo enum pInfo { //// pDay, }; new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]; Pasul 2 Acum va trebuie sa stocam aceasta data, o vom salva si desigur o vom incarca cand jucatorul va intra pe server Adaugam langa celelalte la OnPlayerRegister format(var, 32, "pDay=%d\n",PlayerInfo[playerid][pDay]);fwrite(hFile, var); Pentru a salva adaugam langa celelalte la SavePlayerData format(var, 32, "pDay=%d\n",PlayerInfo[playerid][pDay]);fwrite(hFile, var); Iar cand jucatorul intra pe server, adaugam langa celelalte la OnPlayerLogin if( strcmp( key , "pDay" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); PlayerInfo[playerid][pDay] = strval( val ); } Pasul 3 In acest pas trebuie sa determinam timpul pe care trebuie sa il indeplineasca utilizatorul pt a lua paycheck Mergem la OnPlayerConnect si adaugam jos de tot langa celelalte PlayerInfo[playerid][pDay] = 3600; // 3600 inseamna o ora in secunde Pasul 4 Ca sa creeam timpul scurs trebuie sa adaugam urmatorul cod la public OtherTime if(PlayerInfo[pDay] >= 0) { PlayerInfo[pDay]--; if(PlayerInfo[pDay] <= 0) { PlayerInfo[pDay] = 3600; PayDay(); } } Pasul 5 Aici am creeat special comanda pentru acest sistem, deci toate creditele imi vin mie CMD:pday(playerid, params[]) { if(gPlayerLogged[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, "You havent logged in yet !"); new ttext[20]; if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 4 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4) { ttext = "Medic"; } else if(gTeam[playerid] == 3) { ttext = "Civilian"; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1) { ttext = "Police Departament"; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2) { ttext = "FBI Agent"; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 3 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 3) { ttext = "National Guard"; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 4 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4) { ttext = "Firemen/Paramedic"; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 5 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 5) { ttext = "LCN"; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 6 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6) { ttext = "Yakuza"; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 8 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 8) { ttext = "Hitmen"; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 9 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 9) { ttext = "News Reporter"; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 10 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 10) { ttext = "Taxi"; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 11 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 11) { ttext = "FMA"; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 12 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 12) { ttext = "Crips Gang"; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 13 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 13) { ttext = "Bloods Gang"; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 14 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 14) { ttext = "Surenos Gang"; } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 15 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 15) { ttext = "Nortenos Gang"; } new coordsstring[256]; new plevel = PlayerInfo[playerid][pLevel]; new ptime = PlayerInfo[playerid][pConnectTime]; new pday = PlayerInfo[playerid][pDay]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,"________________________________________________________________________________________"); format(coordsstring, sizeof(coordsstring)," xxx [ %s - Level %d, %s] xxx",name,plevel,ttext); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN,coordsstring); format(coordsstring, sizeof(coordsstring),"
  10. Salutari. Acesta este un tutorial unic, puteti vedea mai jos de ce : Ca sa adaugam obiecte \ masini : 1) Descarcam clientul MTA : http://www.multitheftauto.com/ 2) Se instaleaza oriunde pe disc 3) Se porneste clientul 4) In meniul principal, se selecteaza Map Editor 5) Se asteapta sa se incarce 6) Odata intrat in joc, aveti mai multe elemente, fiecare cu caracteristica lor. 7) Pentru a putea accesa elementele, mai intai apasati tasta F 8) Pentru a adauga masini, dati click pe masina de jos. Alegeti tipul, apoi alegeti locul, si apoi ii puteti alege culoarea, tunningul s.a.m.d. Aceste proprietati pot fi modificate cu dublu click pe masina dorita 9) Pentru a adauga obiecte, se da click pe Objects, se cauta obiectul dorit, se aseaza etc.. Pentru a-i modifica proprietatile, se da dublu click pe obiectul dorit 10) Se salveaza creatia folosind butonul Save ( Al 3-lea de sus ) 11) Se descarca acest programel : Descarcare 12) Se porneste programelul, se da click pe browse si se cauta mapa salvata ( de obicei se salveaza in loc unde ati instalat MTA\server\mods\deathmatch\resources ). Acolo, va fi un folder cu numele salvarii voastre. Acolo se afla fisierul .map. Acela este mapa salvata 13) Se selecteaza in sectiunea Object convert options SA-MP CreateObject daca nu aveti streamer sau Incognito's Streamer Include v2.1 daca aveti ( doar pentru obiecte ) 14) Se da convert. Masinile sau obiectele convertate, vor aparea in partea de jos a programului, la Objects daca e obiect sau la Vehicles daca sunt masini 15) Se copiaza in gamemod la OnGameModInit Asta e tot... E un tutorial foarte clar dupa parerea mea, si foarte usor de inteles si folosit. Acum sa va zic de ce este unic tutorialul. Deoarece, programelul pe care il folosesc eu, este singurul compatibil cu MTA SA 1.0.2+, si e cunoscut de foarte putini oameni. Eu l-am gasit cam in 2 saptamani de cautare, dar zic ca merita sa il pun pe eGaming.
  11. Crearea misiunilor : Pentru prima data cream misiunea (/mk title [NumeleMisiunii]), si sa adaugam o mica descriere (/mk text [numarulLiniei] [text]); Dupa terminarea titlului si descrierii avem nevoie de ceea ce ne intereseaza cel mai mult care sunt checkpoint-urile (/mk cp [numar]) (In GF original poti crea maxim 6 Checkpoint-uri). Acum ca am creat checkpoint-urile sa adaugam si un gametext cand v-om intra in acestea (/mk game [numarulCheckpoint-ului] [text]) Dupa ca un player a terminat misiune sa ii oferim un premiu (/mk reward [suma]) In comanda (/mk usecp 0/1) sunt 2 valori, 0 - sa nu apara checkpoint-urile, 1 - sa apara checkpoint-urile. Normal ar trebuii sa punem valoarea 1, altfel nu o sa gasim checkpoint-ul in veci. Acum ca am termina de creat misiunea nu avem decat sa o salvam (/savemission [NumeleMisiunii]) Pentru a incarca misiunea scriem /loadmission [NumeleMisiunii]; Si ca sa incepem misiunea ne ducem la acea cladire de langa Banca Los Santos (Din GF original) si scriem /mission, si urmariti checkpoint-urile, multa bafta. Misiunile se salveaza in folderul scriptfiles din directorul server-ului. Am facut acest tutorial pentru cei noi pe modul GodFather, multi nu stiu cum sa creaza o misiune sau nu le apar checkpoint-urile
  12. Salut! Astazi va arat cum sa va faceti singuri propriul vostru sistem de afk si back. Pasul 1: La inceput gm-ului adaugam: new afk[MAX_PLAYERS]; Pasul 2: Cautam in GM linia public OnPlayerConnect(playerid) afk[playerid] = 0; Pasul 3: Cautam in GM linia public OnPlayerCommand Aici trebuie sa adaugam trei comenzi /afk /back /afklist Comanda /afk: if(strcmp(cmd, "/afk", true) == 0) { if(afk[playerid] == 0) { afk[playerid] = 1; SetPlayerColor(playerid,0x737373FF); TogglePlayerControllable(playerid,0); GetPlayerName(playerid, sendername, 24); format(string, 256, "%s is away from keyboard.", sendername); ProxDetector(20.0, playerid, string, 0xC2A2DAAA, 0xC2A2DAAA, 0xC2A2DAAA, 0xC2A2DAAA, 0xC2A2DAAA); } return 1; } Comanda /back: if(strcmp(cmd, "/back", true) == 0) { if(afk[playerid] == 1) { afk[playerid] = 0; SetPlayerToTeamColor(playerid); TogglePlayerControllable(playerid,1); GetPlayerName(playerid, sendername, 24); format(string, 256, "%s is no more away from keyboard.", sendername); ProxDetector(20.0, playerid, string, 0xC2A2DAAA, 0xC2A2DAAA, 0xC2A2DAAA, 0xC2A2DAAA, 0xC2A2DAAA); } return 1; } Comanda /afklist: if (strcmp("/afklist", cmdtext, true, 7) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, ".:: AFK Players ::. "); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(afk[playerid] == 1) { new name[128]; GetPlayerName(i, name, MAX_PLAYER_NAME); format(string, 256, "Player: \"%s\" | ID: %d", name, i); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); } } } return 1;
  13. Crearea misiunilor : Pentru prima data cream misiunea (/mk title [NumeleMisiunii]), si sa adaugam o mica descriere (/mk text [numarulLiniei] [text]); Dupa terminarea titlului si descrierii avem nevoie de ceea ce ne intereseaza cel mai mult care sunt checkpoint-urile (/mk cp [numar]) (In GF original poti crea maxim 6 Checkpoint-uri). Acum ca am creat checkpoint-urile sa adaugam si un gametext cand v-om intra in acestea (/mk game [numarulCheckpoint-ului] [text]) Dupa ca un player a terminat misiune sa ii oferim un premiu (/mk reward [suma]) In comanda (/mk usecp 0/1) sunt 2 valori, 0 - sa nu apara checkpoint-urile, 1 - sa apara checkpoint-urile. Normal ar trebuii sa punem valoarea 1, altfel nu o sa gasim checkpoint-ul in veci. Acum ca am termina de creat misiunea nu avem decat sa o salvam (/savemission [NumeleMisiunii]) Pentru a incarca misiunea scriem /loadmission [NumeleMisiunii]; Si ca sa incepem misiunea ne ducem la acea cladire de langa Banca Los Santos (Din GF original) si scriem /mission, si urmariti checkpoint-urile, multa bafta. Misiunile se salveaza in folderul scriptfiles din directorul server-ului. Am facut acest tutorial pentru cei noi pe modul GodFather, multi nu stiu cum sa creaza o misiune sau nu le apar checkpoint-urile
  14. 1468.400024 - Coordonata casei de afara ( X ) -903.700012 - Coordonata casei de afara ( Y ) 54.799999 - Coordonata casei de afara ( Z ) 231.399993 - Coordonata din interiorul casei ( X ) 1114.099975 - Coordonata din interiorul casei ( Y ) 1080.900024 - Coordonata din interiorul casei ( Z ) 0 - House Upgrade Viata ( X ) - De preferat nu e nevoie schimbarea 0 - House Upgrade Viata ( Y ) - De preferat nu e nevoie schimbarea 0 - House Upgrade Viata ( Z ) - De preferat nu e nevoie schimbarea 0 - House Upgrade Armura ( X ) - De preferat nu e nevoie schimbarea 0 - House Upgrade Armura ( Y ) - De preferat nu e nevoie schimbarea 0 - House Upgrade Armura ( Z ) - De preferat nu e nevoie schimbarea No-One - Numele proprietarului 7 Room Luxury - Descrierea Casei 1000000 - Valoarea casei 0 - House Upgrade ( Daca ai cumparat la bizz '/heal'(viata) la casa 0 - House Upgrade ( Daca ai cumparat la bizz '/heal'(armura) la casa 5 - Interiorul Casei 1 - Daca e inchisa sau e deschisa ( 0 - Nu, 1 - Da) 0 - Daca este cumparata sau nu ( 0 - Nu, 1 - Da) 0 - Cate camere are casa ( Va fi bun pentru descrierea casei ) 5000 - Taxa de chirie '/rent' 0 - Daca este de inchiriat sau nu ( 0 - Nu, 1 - Da) 20000 - Cati bani sa aiba in casa 510 - Id-ul masinii -1 - Culoarea masinii 1 -1 - Culoarea masinii 2 131 - Nu stiu ce este dar nu este deloc folosit 10 - Nivelul (Level) casei Asa, iar acum sa adaugam casele: 1. Ne ducem intr-un loc unde dorim sa facem casuta, (undeva in fata usii, unde vreti ...), scriem /save ExteriorulCasei ( mai sigur ); 2. Intram intr-o masina si parcam undeva langa casa, unde este loc si scrie /save HouseCar; 3. Intram in folderul scriptfiles > property.cfg si adaugam dupa cele de sus ( inlocuiti voi coordonatele ... interiorul ... etc. ), coordonatele salvate le puteti gasii in 'C:\Documents and Settings\User\My Documents\GTA San Andreas User Files\SAMP\savedpositions.txt'; 4. Salvam si iesim, intram in Gamemod-ul TheGodFather ( gamemodes > gf.pwn, sau cum a-ti redenumit voi ) si cautam: new HouseInfo[34][hInfo];5. Numarul 34 inlocuim cu cate case avem in property.cfg ( in total ); 6. Pentru a adauga coortonatele masinii de la casa cautam in GM: new Float:HouseCarSpawns[34][4] = {Pe care adaugam sub celelalte coordonatele masini salvate in savedposition.txt ( Coordonatele X, Y, Z, Rotatia); 7. Apoi la: new Float:HouseCarSpawns[34][4] = {Modificam 34 cu cate masini avem, sfarsitul tutorialului.
  15. Author: Zariza 1.Prima configurare pentru a crea un NPC este de a modifica in server.cfg "maxnpc X" (ex: maxnpc 1), si adaugam la flirtpscripts "npc_record" (npc record.amx). 2.Intram ingame ne logam in rcon (/rcon login "parola") apoi dam /vrecord [nume ] - pentru o ruta cu o masina. /ofrecord [nume] - pentru o ruta terestra. /stoprecord - pentru a opri. 3.Mergem in scriptfiles si luam nume.rec (numele care lam pus ingame) si il bagam in npcmodes/recording. 4.Apoi facem un nou script pawno ( gol ) si bagam urmatorul cod. #define RECORDING "mynpc" // Numele la inregistrarea facut de noi ingame si bagata in npcmodes/recording. #define RECORDING_TYPE 1 //1 = cu masina 2 = terestru #include <a_npc> main(){} public OnRecordingPlaybackEnd() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING); #if RECORDING_TYPE == 1 public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid) StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING); public OnNPCExitVehicle() StopRecordingPlayback(); #else public OnNPCSpawn() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING); #endif Daca facem un NPC cu masina trebuie sa umbalm si in Gamemode. 1.Bagam la inceput new eGamingNPCMasina; 2.Apoi la OnGameModeInit(); bagam eGamingNPCMasina = CreateVehicle(411, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, -1, -1, 1000);3.Apoi tot la OnGameModeinit() bagam ConnectNPC("nume-npc", "nume-inregistrare");4.Trecem la OnPlayerSpawn si bagam { if(IsPlayerNPC(playerid)) / { new npcname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname)); if(!strcmp(npcname, "NUME", true)) // Nume = Numele NPC-ului. { PutPlayerInVehicle(playerid, NPCvehicle, 0); //Punem NPCul in vehicul } return 1; 1.Prima configurare pentru a crea un NPC este de a modifica in server.cfg "maxnpc X" (ex: maxnpc 1), si adaugam la flirtpscripts "npc_record" (npc record.amx). 2.Intram ingame ne logam in rcon (/rcon login "parola") apoi dam /vrecord [nume ] - pentru o ruta cu o masina. /ofrecord [nume] - pentru o ruta terestra. /stoprecord - pentru a opri. 3.Mergem in scriptfiles si luam nume.rec (numele care lam pus ingame) si il bagam in npcmodes/recording. 4.Apoi facem un nou script pawno ( gol ) si bagam urmatorul cod. #define RECORDING "mynpc" // Numele la inregistrarea facut de noi ingame si bagata in npcmodes/recording. #define RECORDING_TYPE 1 //1 = cu masina 2 = terestru #include <a_npc> main(){} public OnRecordingPlaybackEnd() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING); #if RECORDING_TYPE == 1 public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid) StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING); public OnNPCExitVehicle() StopRecordingPlayback(); #else public OnNPCSpawn() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING); #endif Daca facem un NPC cu masina trebuie sa umbalm si in Gamemode. 1.Bagam la inceput new eGamingNPCMasina; 2.Apoi la OnGameModeInit(); bagam eGamingNPCMasina = CreateVehicle(411, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, -1, -1, 1000);3.Apoi tot la OnGameModeinit() bagam ConnectNPC("nume-npc", "nume-inregistrare");4.Trecem la OnPlayerSpawn si bagam { if(IsPlayerNPC(playerid)) / { new npcname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname)); if(!strcmp(npcname, "NUME", true)) // Nume = Numele NPC-ului. { PutPlayerInVehicle(playerid, NPCvehicle, 0); //Punem NPCul in vehicul } return 1;
  16. [Tutorial] Scapi de Lag
  17. /rcon cmdlist - afiseaza toate comenzile. /rcon varlist - afiseaza toate setarile serverului. /rcon exit - inchide serverul. /rcon echo [text] - Arata [text] in consola serverului (Nu in chatul general). v/rcon hostname [denumire][/color] - schimba denumirea serverului (exemplu: /rcon hostname My Server). /rcon gamemodetext [denumire] - schimba denumirea modului (exemplu: /rcon gamemodetext My Gamemode). /rcon mapname [denumire] - schimba denumirea hartii (exemplu: /rcon mapname San Andreas). /rcon exec [denumirea fisierului] - deschide fisierele .cfg (exemplu: /rcon exec blabla.cfg). /rcon kick [iD] - acorda kick anumitui jucator dupa ID (exemplu: /rcon kick 2). /rcon ban [iD] - acorda ban anumitui jucator dupa ID (exemplu: /rcon ban 2). /rcon changemode [mode] - schimba modul dupa denumire (exemplu: /rcon changemode sftdm). /rcon gmx - schimbarea modului pe rand in setarile serverului. /rcon reloadbans - actualizeaza datele din fisierul samp.ban /rcon reloadlog - sterge logul. /rcon say - spune in chatul general in numele Adminului (exemplu: /rcon say blabla). /rcon players - arata toti jucatorii de pe server cu nick-urile,IP-ul si Ping-ul dumnealor. /rcon banip [iP] - acorda ban pe IP (exemplu: /rcon banip 127.0.0.1). /rcon unbanip [iP] - unban pe IP (exemplu: /rcon unbanip 127.0.0.1). /rcon gravity - schimbarea gravitatiei - (exemplu: /rcon gravity 0.008). /rcon weather [iD] - schimbarea vremii (exemplu: /rcon weather 1). /rcon loadfs - incarca un anumit filterscript (exemplu: /rcon loadfs adminfs). /rcon unloadfs - descarca un anumit filterscript (exemplu: /rcon unloadfs adminfs). /rcon reloadfs - reincarca un anumit filterscript (exemplu: /rcon unloadfs adminfs). /rcon gamemode[1-15] - instalarea randului de gamemode-uri (exemplu: /rcon gamemode1 sftdm). /rcon instagib [bool] - omorul dintr-un singur glonte (??????: /rcon instagib 0). /rcon filterscripts - vizualizarea tuturor filterscript-urilor. /rcon lanmode [bool] - instalare LAN (exemplu: /rcon lanmode 1). /rcon password [string] - instalarea [string] parolei pe server (exemplu: /rcon password mypassword). /rcon plugins - plugin-urile instalate pe server. /rcon port - port-ul serverului. /rcon rcon_password [string] - instalarea [string] rcon-parolei (exemplu: /rcon rcon_password myrconpassword) /rcon version - versiunea serverului. /rcon weburl - instalarea site-ului pe server (exemplu: /rcon weburl [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] /rcon worldtime [time] - instalarea [time] timpului pe server (exemplu: /rcon worldtime 2). /rcon maxplayers - numarul maxim de jucatori pe server. /rcon timestamp - instalarea fusului orar. /rcon bind - comanda pentru hosteri (pentru a fi vizualizat in lista tuturor serverelor). Exemplu de utilizare: : /rcon bind 89.41.122.70 /rcon query - necunoscuta(sistem). /rcon output - necunoscuta(sistem). /rcon myriad - necunoscuta(sistem). /rcon nosign - necunoscuta(sistem).
  18. M-am gandit sa fac si eu un tutorial ... Acest tutorial va invata cum sa puneti scrisul deasupra capului unui admin Cautam if (realchat) Sub if(gPlayerLogged[playerid] == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, " You havent logged in yet !"); return 1; } ADAUGAM if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 1) { format(string, sizeof(string), " %s ", text); SetPlayerChatBubble(playerid, string, 0xFFFF80FF, 30.0, 8000); } E foarte simplu. Sper sa va fie de folos
  19. Multi nu stiu sa faca un dialog.Asa ca am facut un mic tutorial mrgreen.gif In primul rand trebuie sa avem: #include <a_samp> #define Dialogulmeu 0 //in loc de 0 puteti pune ce numar vreti(dar sa nu puneti unul folosit la alt dialog) // Dialogulmeu este o scurtatura Apoi facem o comanda: Code: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp("/dialog", cmdtext, true) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, Dialogulmeu, DIALOG_STYLE_LIST, "Dialogul meu", "Varianta1\nVarianta2\nVarianta3", "Ok", "Iesire"); return 1; } return 0; } playerid - Cui sa-i arate dialogul Dialogulmeu - Numarul dialogului(in cazul nostru este 0, asa cum am scris mai sus).Este doar o scurtatura.In loc sa scriem "Dialogulmeu" putem pune direct 0(sau alt numar). DIALOG_STYLE_LIST - Stilul dialogului.Sunt 3 stiluri: DIALOG_STYLE_MSGBOX - arata doar un mesaj. //ca sa fim rapizi putem scrie direct 0 DIALOG_STYLE_INPUT - arata un mesaj si poti scrie ceva. //ca sa fim rapizi putem scrie direct 1 DIALOG_STYLE_LIST - este o lista de unde alegi ce vrei. //ca sa fim rapizi putem scrie direct 2 Dialogul meu - Este titlul dialogului Varianta1\nVarianta2\nVarianta3 - Sunt variantele pe care le putem alege. \n inseamna un rand nou.Daca nu puneam \n variantele nu erau una sub alta.Daca vrem sa lasam un mic spatiu(sa scriem ceva pe acelasi rand dar un pic mai la dreapta) punem \t Ok - Este primul buton. Iesire - Este al 2-lea buton. Acum trebuie sa adaugam: public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(response)//daca apasam pe primul buton, adica Ok { if(listitem == 0)//daca dam click pe prima varianta, in cazul nostru Varianta1 { SendClientMessage(playerid, 0x21DD00FF, "Ai selectat varianta 1");//asta se intampla cand selectam Varianta1 } if(listitem == 1)//daca dam click pe a 2-a varianta, adica Varianta2 { SendClientMessage(playerid, 0x21DD00FF, "Ai selectat varianta 2"); } if(listitem == 2)//daca dam click pe a 3-a varianta, adica Varianta3 { SendClientMessage(playerid, 0x21DD00FF, "Ai selectat varianta 3"); } } else//daca dam click pe al 2-lea buton, adica Iesire { SendClientMessage(playerid, 0x21DD00FF, "Ai apasat pe butonul Iesire"); } return 1; } Cum punem intr-un dialog foarte multe cuvinte fara sa ne dea eroare ca e linia prea lunga?(LaZ m-a invatat ) Sus dupa #include <a_samp> punem: #define Dialogulmeu 0 new string[] = "Ai scriem ceva lung.\nEtc...", string2[] = "Scriem si aici ceva lung.", string3[] = "Si mai scriem si aici ceva."; // in loc de string, string2,etc punem ce nume vrem.Putem pune cate stringuri vrem. Apoi comanda: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp("/dialog", cmdtext, true) == 0) { new DialogString[512];//512 e numarul de caracterele care va aparea.Daca aveti peste 512 caractere(litere) puneti un numar mai mare de 512 format(DialogString, sizeof DialogString, "%s%s%s", string, string2, string3 );//cate stringuri avem atatea %s punem ShowPlayerDialog(playerid, Dialogulmeu, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Titlul dialogului", DialogString, "Ok", "Iesire" ); return 1; } return 0; } Sper sa va fie de folos!
  20. nu mai posta reclamatii aiurea ! Edit Tr0YB0Y: Daca mai faci dublu/triplu post primesti warn
  21. ce reclamatie ai facut ma !! ?
  22. Ce reclamatie e asta ? -.-