PCTecuci Romania - Citeste doar ceea ce merita

Înregistrați-vă acum pentru a avea acces la toate funcțiile noastre. După ce v-ați înregistrat și vă logați, veți putea contribui la acest site prin trimiterea propriului dvs. conținut sau răspunsul la conținutul existent. Veți putea personaliza profilul dvs., primiți puncte de reputație ca recompensă pentru trimiterea conținutului, comunicând în același timp și cu alți membri prin intermediul căsuței de e-mail private și multe altele! 

Acest mesaj va fi eliminat odată ce v-ați conectat.  

Sign in to follow this  
Xerno.

[Tutorial]Editarea unui mod CLEO cu programul "SannyBuilder3" RO/EN

Recommended Posts

  Romana!  In primul rand, vreau sa precizez ca acest tutorial este doar pentru cei care dezvolta/vor sa modifice moduri CLEO(fisiere .cs). Acest lucru este foarte usor de realizat dar necesita anumite cunostinte in limbajul html si coduri(de scripitare, nu alea din joc).

Sa incepem.

    Mai intai aveti nevoie de programul 'Sanny Builder 3', la care am pus un link chiar in aceasta fraza. Dupa ce ati downloadat programul, aveti nevoie de cea mai noua versiune CLEO si SAMPFUNCS. Acum ca aveti si acestea doua, sa trecem la editatul propriu-zis al modurilor:

 

Pasul I: Deschidem programul 'Sanny Builder 3'.

Pasul II: Denumiti/setati folderul 'cleo' unde aveti modul. (o sa va apara o casuta mica unde o sa va puna sa alegeti folderul)

Pasul III: Trageti fisierul .cs in programul 'Sanny Builder 3'.

Pasul IV: Editati modul dupa bunul plac; ex:

Fisierul needitat, asa cum este el                                                      

dfmShK4.png?1

Fisierul editat, editarea are loc la suma -> de la cifra '4' la 'exemplu'

wjNschy.png?1

Dupa ce ati editat ce vroiati, aveti nevoie de aceste fisiere care trebuie plasate in folderul programului 'Sanny Builder 3'(Partitie -> 'Sanny Builder 3' -> data -> sa) si trageti fisierele in folderul 'sa' apoi dati replace la toate pentru a functiona corect.

72UJBCp.png?1

Cand vreti sa salvati, apasati F6, daca ati mentionat corect folderul in care trebuie pus modul apoi stergeti fisierul .txt de acolo, nu o sa aveti nevoie de el.

 

Engleza!

First, I want to say that this tutorial is only for those who develop / modify modes with CLEO (.cs files). This is very easy to perform but requires some knowledge in HTML and codes (for scripting, not the game cheats).

Let's begin.
     First you need the 'Sanny Builder 3', which I even put a link in this sentence. After downloading the program, you need the latest version CLEOand SAMPFUNCS. Now that you have these two, let's get to the actual edit modes:
 

Step I: Open the 'Sanny Builder 3' program.

Step II: Rename/set the game folder(the cleo folder where you have your cleo mod who you want to edit).

Step III: Drag the .cs file in 'Sanny Builder 3' program.

Step IV: Edit the mod for your pleasure; ex:

The original file, without any edit:

7eRAgXD.png?1

The edited file, this edit appears at this syntax: the number '4' in the word 'exemplu - translated is 'example'.

UwshAlh.png?1

After you edited all the files you wanted, you need these files, these files need to by put in the 'Sanny Builder 3' program folder(C:,D: -> 'Sanny Builder 3' -> data -> sa). You need to drag the files from the .zip folder and drag them in the profram folder and replace all the files already in the folder.

SDvjscp.png?1

When you want to save all your work, press thr F6 key. Attention: Be sure you choosed the right folder of the game and the right 'cleo' folder, you need to do this or the mod will not work properly.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this