PCTecuci Romania - Citeste doar ceea ce merita

Înregistrați-vă acum pentru a avea acces la toate funcțiile noastre. După ce v-ați înregistrat și vă logați, veți putea contribui la acest site prin trimiterea propriului dvs. conținut sau răspunsul la conținutul existent. Veți putea personaliza profilul dvs., primiți puncte de reputație ca recompensă pentru trimiterea conținutului, comunicând în același timp și cu alți membri prin intermediul căsuței de e-mail private și multe altele! 

Acest mesaj va fi eliminat odată ce v-ați conectat.  

Sign in to follow this  
Zariza

[Tutorial/SA:MP] Cum cream un NPC

Recommended Posts

Author: Zariza 

 

1.Prima configurare pentru a crea un NPC este de a modifica in server.cfg "maxnpc X" (ex: maxnpc 1), si adaugam la flirtpscripts "npc_record" (npc record.amx).
2.Intram ingame ne logam in rcon (/rcon login "parola") apoi dam /vrecord [nume ] - pentru o ruta cu o masina.
/ofrecord [nume] - pentru o ruta terestra.
/stoprecord - pentru a opri.
3.Mergem in scriptfiles si luam nume.rec (numele care lam pus ingame) si il bagam in npcmodes/recording.
4.Apoi facem un nou script pawno ( gol ) si bagam urmatorul cod.
#define RECORDING "mynpc" // Numele la inregistrarea facut de noi ingame si bagata in npcmodes/recording.
#define RECORDING_TYPE 1 //1 = cu masina 2 = terestru
 
#include <a_npc>
main(){}
public OnRecordingPlaybackEnd() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
 
#if RECORDING_TYPE == 1
public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid) StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
public OnNPCExitVehicle() StopRecordingPlayback();
#else
public OnNPCSpawn() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
#endif
Daca facem un NPC cu masina trebuie sa umbalm si in Gamemode.
1.Bagam la inceput new eGamingNPCMasina;
2.Apoi la OnGameModeInit(); bagam
eGamingNPCMasina = CreateVehicle(411, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, -1, -1, 1000);3.Apoi tot la OnGameModeinit() bagam 
ConnectNPC("nume-npc", "nume-inregistrare");4.Trecem la OnPlayerSpawn si bagam 
{
if(IsPlayerNPC(playerid)) /
{
new npcname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname)); 
if(!strcmp(npcname, "NUME", true)) // Nume = Numele NPC-ului.
{
PutPlayerInVehicle(playerid, NPCvehicle, 0); //Punem NPCul in vehicul
}
return 1;
 
1.Prima configurare pentru a crea un NPC este de a modifica in server.cfg "maxnpc X" (ex: maxnpc 1), si adaugam la flirtpscripts "npc_record" (npc record.amx).
2.Intram ingame ne logam in rcon (/rcon login "parola") apoi dam /vrecord [nume ] - pentru o ruta cu o masina.
/ofrecord [nume] - pentru o ruta terestra.
/stoprecord - pentru a opri.
3.Mergem in scriptfiles si luam nume.rec (numele care lam pus ingame) si il bagam in npcmodes/recording.
4.Apoi facem un nou script pawno ( gol ) si bagam urmatorul cod.
#define RECORDING "mynpc" // Numele la inregistrarea facut de noi ingame si bagata in npcmodes/recording.
#define RECORDING_TYPE 1 //1 = cu masina 2 = terestru
 
#include <a_npc>
main(){}
public OnRecordingPlaybackEnd() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
 
#if RECORDING_TYPE == 1
public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid) StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
public OnNPCExitVehicle() StopRecordingPlayback();
#else
public OnNPCSpawn() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
#endif
Daca facem un NPC cu masina trebuie sa umbalm si in Gamemode.
1.Bagam la inceput new eGamingNPCMasina;
2.Apoi la OnGameModeInit(); bagam
eGamingNPCMasina = CreateVehicle(411, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, -1, -1, 1000);3.Apoi tot la OnGameModeinit() bagam 
ConnectNPC("nume-npc", "nume-inregistrare");4.Trecem la OnPlayerSpawn si bagam 
{
if(IsPlayerNPC(playerid)) /
{
new npcname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname)); 
if(!strcmp(npcname, "NUME", true)) // Nume = Numele NPC-ului.
{
PutPlayerInVehicle(playerid, NPCvehicle, 0); //Punem NPCul in vehicul
}
return 1;
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this