PCTecuci Romania - Citeste doar ceea ce merita

Înregistrați-vă acum pentru a avea acces la toate funcțiile noastre. După ce v-ați înregistrat și vă logați, veți putea contribui la acest site prin trimiterea propriului dvs. conținut sau răspunsul la conținutul existent. Veți putea personaliza profilul dvs., primiți puncte de reputație ca recompensă pentru trimiterea conținutului, comunicând în același timp și cu alți membri prin intermediul căsuței de e-mail private și multe altele! 

Acest mesaj va fi eliminat odată ce v-ați conectat.  

Sign in to follow this  
Ionut Faraon

[Tutorial] Poarta miscatoare la comanda + explicatie

Recommended Posts

Salut.

Azi mi-am facut destul timp incat sa fac un tutorial in care sa va explic cum sa creati una sau mai multe porti miscatoare la comanda.

Incepem presupunand ca stiti sa deschideti Pawno.exe si sa dati File -> New.


PASUL 1 - Creaza poarta
Dupa : 

Code:
#include <a_samp>

Adaugam o noua linie : 

Code:
new aGate;

Aceasta linie defineste oarecum cuvantul aGate.

Acum cautati linia :

Code:
public OnGameModeInit()

Intre acolade trebuie sa creati poarta, folosind urmatorul cod:

Code:
aGate = CreateObject(modelid,pozitia X, Pozitia Y, Pozitia Z, Rotatie X, Rotatie Y, Rotatie Z);

PASUL 2 - Poarta sa se miste la comanda 

Cautati linia :

Code:
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])

Intre acolade si inainte de acel return 0; trebuie sa creati comanda si locul unde sa se mute poarta.

Adaugati liniile:

Code:
if(!strcmp(cmdtext, "/COMANDA", true, 14)) // In loc de comanda adaugati comanda de inchidere
    {
    MoveObject(aGate, Pozitie X , Pozitie Y, Pozitie Z, 3.0);
    SendClientMessage(playerid, Cod Culoare , "Poarta a fost inchisa."); //Modificati textul care sa apara dupa placul vostru
    return 1;
    }

    if(!strcmp(cmdtext, "/COMANDA2", true, 16)) //In loc de comanda2 adaugati comanda de deschidere
    {
MoveObject(aGate,Pozitie X , Pozitie Y, Pozitie Z ,3.0);
SendClientMessage(playerid, Cod Culoare, "Poarta a fost deschisa."); //Modificati textul care sa apara dupa placul vostru
    return 1;
    }

Culoara pe care sa o foloseasca textul o alegeti voi.

Sa explicam :
- Comanda "if" este folosita ca conditie. Daca jucatorul scrie ce este intre ghilimele , atunci executa comanda urmatoare, comanda urmatoare fiind acea de a muta obiectul.
- Comanda " MoveObject" este evident folosita pentru a muta obiectul , in cazul nostru , obiectul "aGate".
- Comanda "SendClientMessage" e folosita ca sa ii arate jucatorului ca a deschis poarta.

Nu uitati sa dati F5 ca sa compilati !

by #Ionut Faraon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this