All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Last week
  3. Earlier
  4. Anvelope PREMIUM sau de BUGET, ce si cum alegem? La fel ca si la alte produse si la anvelope de cele mai multe ori pretul se reflecta in performantele si calitatea acestora. Atunci cand intentionam cumpararea de cauciucuri de vara, iarna sau all season intodeauna incercam sa alegem o varianta cat mai buna avand in vedere bugetul de care dispunem. In functie de buget, avem cam intre 3 variante: - daca bugetul este nelimitat, atunci alegem o varianta premium (Michelin, Goodyear, Dunlop, Pirelli, Nokian, etc) si cu clase de performanta de top, sa zicem clasa A sau B la consum si clasa A la aderenta; - daca bugetul este unul mediu, atunci ne vom orienta catre o clasa medie de anvelope gen Falken, Hankook, Kumho, Nexen, etc... si cu clase de performanta aproape la fel de bune ca si la cele premium; - daca bugetul este unul mai redus, atunci alegem fie o anvelopa de buget a unui producator renumit de cauciucuri dar cu clase de performanta mai slabute, gen Taurus By Michelin, Debica by Goodyear, Matador by Continental, etc... fie alegem o anvelopa de buget cu clase de performanta mai bune dar care nu e facuta de un producator la fel de renumit gen Sailun, Rovelo, GT Radial, Kama, Windforce, etc. Mai trebuie avut in vedere faptul ca atunci cand este vorba despre cauciucuri de iarna performantele acestora nu mai sunt chiar ca ale anvelopelor de vara intrucat cauciucul este mai moale pentru a fi aderent iarna si in mod implicit clasa de Consum nu mai este A nici macar la anvelopele premium, ci B sau chiar C la avelopele premium, ajungandu-se pana la G la anvelopele de buget. Daca vreti sa va cumparati un set nou de anvelope sau jante incercati sa cautati si pe vadrexim.ro, veti gasi super preturi la toate tipurile de anvelope si jante auto.
  5. Cauti jante din aliaj sau tabla la cel mai bun pret? JANTE ALIAJ orice auto si jante din tabla originale sau aftermarket gasesti la Vadrexim tot timpul. Profita de promotiile la JANTE din aliaj si tabla pentru marci auto cum ar fi: AUDI, BMW, Mercedes, Opel, Logan, Renault, etc...,marci de jante cunoscute sau mai putin cunoscute: AEZ, DEZENT, DOTZ, ENZO, BORBET, ALCAR STAHLRAD, GM, etc... LIVRARE 100% GRATIS 4 buc! Montaj imediat la cumparare in Service Roti Autorizat RAR. Comanda JANTE TABLA orice autovehicul, jante din aliaj si anvelope vara si iarna pe vadrexim.ro, Tel. 0730 710 764.
  6. Cauti anvelope de vara sau iarna la cel mai bun pret? ANVELOPE IARNA ieftine sau premium, dar si anvelope de vara sau all season gasesti la Vadrexim pentru toate tipurile de autovehicule. PROMOTII la ANVELOPE de iarna si vara, marci de cauciucuri cunoscute sau mai putin cunoscute pe piata din Romania, Michelin, Dunlop, Goodyear, Continental,Pirelli, Nokian, Tigar, Taurus, Matador, Windforce, etc. LIVRARE 100% GRATIS 4buc! Montaj pe loc la cumparare in Service ROTI autorizat RAR. Comanda online anvelope iarna sau ANVELOPE VARA ieftine resapate sau noi si jante din aliaj sau tabla pe vadrexim.ro, Tel: 0730 710 764 .
  7. Salut , Da creațiile sunt foarte frumoase dar încearcă sa păstrezi pozele originale și cu puti edit. KEEP UP THE GOOD WORK
  8. Model Reclamatie Admin: Nume: Nume admin reclamat: Motiv: Dovada: Data/Ora: Martori: Atentie! Reclamatiile asupra adminilor se fac doar in caz de abuzuri sau daca ii prindeti cu cod. Daca primiti ban pe motiv ca ati folosit cod, veti face cerere unban si nu reclamatie!!!! ______________________________________________ *Dovada este obligatorie. *Daca modelul nu este respectat, topicul va fi închis. *Va rog sa respectati numele topicului. *Topicul acesta este unul informativ si poate fi modificat doar de unul din administratorii serverul.
  9. Fiecare admin este obligat sa posteze ban-urile creându-si un topic în aceasta sectiune ! Nickname: IP: Motiv: Dovada: IMPORTANT: Numele topicurilor vor fi [CS] - Banlist: Nume Admin Dovezile la banurile permanente nu se pun cu copy/paste! Se accepta doar screenshot / snapshot... altfel veti fi sanctionati !
  10. La TITLU veti scrie Unban Numele (ex: Unban Max). NICKNAME: IP: VARSTA: ID DE STEAM: DATA: ORA: HARTA: ADMIN: MOTIV: MARTORI: DOVEZI: MENTIUNI: In continut veti specifica urmatoarele detalii: NICKNAME: Numele pe care ai luat ban (din consola serverului) IP: adresa IP VARSTA: varsta reala, nu minciuni ID DE STEAM: ID-ul contului de Steam DATA: data cand ai luat ban ORA: ora exacta sau perioada cu aproximatie HARTA: harta pe care ai luat ban ADMIN: adminul care ti-a dat ban (din consola serverului) MOTIV: motivul pentru care ai luat ban MARTORI: alte persoane care au fost de fata in momentul respectiv (preferabil admini) DOVEZI: poze, demo, copie din consola, etc MENTIUNI: Alte detalii cu privire la eveniment (factura de la plata taxei pe unban, etc)
  11. In momentul de fata sunt multe domenii care functioneaza, nu poti scoate pe piata ceva unic, dar tot poti scoate ceva care sa fie ceva asemanator cu alt business, nu stiu daca imi intelegi exprimarea vaga:)) de exemplu poti sa incepi in domeniul de imobiliare. Cumperi apartamente de vanzare Bucuresti cu un pret scazut, putin uzate, le reconditionezi, dupa care vinzi mai scump ca sa recuperezi banii.
  12. Hmm, chiar daca as avea acesti bani, n-as renunta la facultate pentru singurul fapt ca, niciodata nu se stie ce-ti rezerva viitorul, poti investi in ceva, insa acel ceva nu-ti ofera garantia ca chiar va functiona. Bineinteles, si eu i-as fi investit intr-un business, insa mai intai de toate, trebuie facut un studiu al pietei, altfel, e posibil sa dai faliment.
  13. Eu chiar acum sunt in cautare de case de vanzare Bucuresti pentru ca sunt studenta la litere si as vrea sa scap de viata de camin. Daca as avea 1 milion de euro normal ca m-as lasa de facultate si i-as investi. Nu e vorba de faza ca mi-as lua ceva, poate doar ceva in care sa stau, cu restul mi-as deschide un business ca sa scot si mai multi hehe:D
  14. Cerinta: Sa se scrie programul C care preia de la consola si afiseaza 3 valori intregi, a,b,c, 2 numere reale dubla precizie, x,y si 3 caractere k1, k2, k3. - Sa se determine daca cele trei valori a,b,c pot reprezenta laturile unui triunghi si, daca da, sa se calculeze perimetrul si aria sa. Obs. Conditia necesara pentru ca trei numere sa poata fi lungimile laturilor unui triunghi este ca cele trei numere sa fie pozitive si suma a oricaror doua dintre ele sa fie mai mare decat cel de-al treilea numar. Daca conditia este indeplinita, vom calcula perimetrul si aria triunghiului folosind formula lui Heron. s= sqrt(p*(p-a)*(p-b)*(p-c)), unde p=(a+b+c)/2 #include <stdio.h> #include <stdlib.h> #include <math.h> int main(void) { int a,b,c; double x,y; char k1,k2,k3; printf("Introduceti 3 numere intregi:\n"); if(scanf("%d%d%d",&a,&b,&c)!=3) { printf("Date eronate"); exit(1); } printf("Ati introdus urmatoarele numere intregi:\na= %d\nb= %d\nc= %d\n\n",a,b,c); printf("Introduceti 2 numere reale:\n"); if(scanf("%lf%lf",&x,&y)!=2) { printf("Date eronate"); exit(1); } printf("Ati introdus urmatoarele valori reale:\nx= %g\ny= %g\n\n",x,y); printf("Introduceti 3 caractere:\n"); fflush(stdin); scanf("%c %c %c",&k1,&k2,&k3); printf("Ati introdus urmatoarele caractere: %c, %c si %c\n\n",k1,k2,k3); // Sa se determine daca cele trei valori a,b,c pot reprezenta laturile unui triunghi si, daca da, sa se calculeze perimetrul si aria sa. double s,p; int per; if((a+b)>c && (a+c)>b && (b+c)>a && a>0 && b>0 && c>0) { per=a+b+c; p=(a+b+c)/2.0; s=sqrt(p*(p-a)*(p-b)*(p-c)); printf("Valorile %d, %d si %d pot reprezenta laturile unui triunghi ",a,b,c); printf("\nPerimetrul acestui triunghi este: %d, iar semi-perimetrul este %g\n",per,p); printf("Aria acestui triunghi este: %g",s); } else printf("Valorile %d, %d si %d nu pot reprezenta laturile unui triunghi.",a,b,c); }
  15. Cerinta: Sa se tabeleze din grad in grad, intre 0 si 100 grade, valorile functiei cosinus (cosinus de 90 trebuie sa fie afisat ca 0!). Afisarea se va face astfel incat sa se poata citi, ecran cu ecran, toate valorile calculate. #include <stdio.h> #include <conio.h> #include <math.h> int main(void) { int poz; double x; poz=1; for(int i=0;i<=100;i++) { if(i!=90) { x=cos(i); printf("cos(%d)= %g\n",i,x); } else printf("cos(90)= 0!\n"); if(poz%26==0) { printf("\npress any key...\n"); getch(); } poz++; } }
  16. Cerinta: Stiind ca dezvoltarea in serie a functiei sin(x) este: sin(x) = x/1!-x^3/3!+x^5/5!-... sa se calculeze valoarea aproximativa a lui sin(x), pentru un x preluat de la consola, cu o eroare mai mica in modul decat un eps precizat. #include <stdio.h> #include <stdlib.h> #include <math.h> int main(void) { int k; double x,eps,t,sin_aprox; printf("Sa se introduca doua valori reale, x si eps:\n"); if(scanf("%lf%lf",&x,&eps)!=2) { printf("Date eronate"); exit(1); } sin_aprox=0; k=1; t=x; while(fabs(t)>=eps) { sin_aprox+=t; t*=(-x*x)/((2*k)*(2*k+1)); k+=1; } printf("sin_aprox(%g)= %g\nsin(%g)= %g",x,sin_aprox,x,sin(x)); return 0; }
  17. Cerinta: Sa se scrie un program care preia in mod repetat de la consola un caracter si afiseaza codul sau ASCII. #include <stdio.h> #include <stdlib.h> int main(void) { char n; int aux; do { printf("Introduceti un caracter: "); fflush(stdin); scanf("%c",&n); printf("\nCodul ascii pentru caracterul %c este %d\n\n",n,n); aux=n; } while(aux<=255&&aux>=1); }
  18. Cerinta: Sa se scrie un program care, preluand un numar intreg (<=100) de la consola, afiseaza transcrierea sa in notatie romana. #include<stdio.h> #include<stdlib.h> #include <conio.h> #define SIMBOL_UNU caractere_romane[simbol] #define SIMBOL_CINCI caractere_romane[simbol + 1] #define SIMBOL_ZECE caractere_romane[simbol + 2] int main(){ char caractere_romane[] = "IVXLC"; //i=1, v=5, x=10, l=50, c=100 int n; printf("Sa se introduca un numar din intervalul 1-100: "); if (scanf("%d", &n) != 1) { printf("Date eronate"); exit(1); } if(n>100 || n<1){ printf("Numarul nu se afla in intervalul [1-100]"); exit(1); } int copie = n, nr_cifre = 1, pozitie = 1; while((copie /= 10) && nr_cifre++ && (pozitie *= 10)); int simbol = nr_cifre * 2 - 2; printf("Notatia in cifre romane pentru numarul %d este: ",n); while(pozitie){ int cifra = n / pozitie % 10; switch(cifra){ case 9: printf("%c%c", SIMBOL_UNU, SIMBOL_ZECE); break; case 8: printf("%c%c%c%c", SIMBOL_CINCI, SIMBOL_UNU, SIMBOL_UNU, SIMBOL_UNU); break; case 7: printf("%c%c%C", SIMBOL_CINCI, SIMBOL_UNU, SIMBOL_UNU); break; case 6: printf("%c%c", SIMBOL_CINCI, SIMBOL_UNU); break; case 5: printf("%c", SIMBOL_CINCI); break; case 4: printf("%c%c", SIMBOL_UNU, SIMBOL_CINCI); break; case 3: printf("%c%c%c", SIMBOL_UNU, SIMBOL_UNU, SIMBOL_UNU); break; case 2: printf("%c%c", SIMBOL_UNU, SIMBOL_UNU); break; case 1: printf("%c", SIMBOL_UNU); break; default: break; } pozitie /= 10; simbol -= 2; } getch(); return 0; }
  19. Cerinta: Se preia de la consola numarul termenilor (de tip intreg) ce urmeaza a fi prelucrati. Se cere sa se scrie un program care sa calculeze produsul termenilor pari preluati de la consola si media aritmetica a termenilor pozitivi (termenii NU se pastreaza in memorie, ci doar se prelucreaza adecvat). #include <stdio.h> #include <stdlib.h> int main(void) { int n,x,sp,nr_poz; double p,ma; printf("Sa se introduca numarul de termeni ce urmeaza a fi prelucrati: "); if(scanf("%d",&n)!=1||n<=0) { printf("Date eronate"); exit(1); } p=1.0f; sp=0; nr_poz=0; for(int i=1;i<=n;i++) { printf("x%d= ",i); if(scanf("%d",&x)!=1) { printf("Date eronate"); exit(1); } if(x%2==0) { p*=x; } if(x>0) { sp+=x; nr_poz+=1; } } ma=(double)sp/nr_poz; printf("Produsul termenilor pari: %g\nMedia aritmetica a termenilor pozitivi: %g",p,ma); }
  20. Cerinta: Sa se scrie programul C care preia de la consola si afiseaza 3 valori reale dubla precizie, a,b,c, 3 numere intregi, m,n,p si 2 caractere c1, c2. - Sa se scrie secventa de cod care citeste un caracter folosind macro-ul getchar, il afiseaza folosind macro-ul putchar, trece cursorul in coloana 1 a liniei urmatoare, daca s-a tastat o litera mica se afiseaza ca litera mare si afiseaza fereastra utilizator pana la actionarea unei taste. #include <stdio.h> #include <stdlib.h> #include <conio.h> int main(void) { double a,b,c; int m,n,p; char c1,c2; printf("Introduceti 3 valori reale:\n"); if(scanf("%lf%lf%lf",&a,&b,&c)!=3) { printf("Date eronate!"); exit(1); } printf("Introduceti 3 numere intregi:\n"); if(scanf("%d%d%d",&m,&n,&p)!=3) { printf("Date eronate!"); exit(1); } printf("Introduceti 2 caractere:\n"); fflush(stdin); scanf("%c %c",&c1,&c2); printf("\nAti introdus 3 valori reale:\na= %g\nb= %g\nc= %g\n",a,b,c); printf("Ati introdus 3 numere intregi:\nm= %d\nn= %d\np= %d\n",m,n,p); printf("Ati introdus caracterele: %c si %c\n",c1,c2); // Sa se scrie secventa de cod care citeste un caracter folosind macro-ul 'getchar' si il afiseaza folosind macro-ul 'putchar'.. char c3; printf("Sa se citeasca un caracter:\n"); fflush(stdin); // eliberam zona tampon c3=getchar(); // citim un caracter cu macro-ul getchar printf("\nAti introdus caracterul: "); putchar(c3); // afisam caracterul cu macro-ul putchar printf("\n"); // trecem cursorul pe linia urmatoare, coloana 1 if((c3>='a'&&c3<='z')||(c3>='A'&&c3<='Z')) if(c3>='a'&&c3<='z') printf("Majuscula literei %c este %c",c3,c3-'a'+'A'); else printf("%c nu este un caracter.\n",c3); getch(); // afiseaza fereastra utilizator pana la actionarea unei taste; }
  21. Topic vechi.
  22. Cerinta: Sa se scrie programul C care preia de la consola si afiseaza 2 valori intregi m,n, 2 numere reale simpla precizie a,b si 3 caractere x,y,z. Preluarea si afisarea datelor vor fi insotite de mesaje adecvate, semnalizandu-se cazul introducerii unor date eronate. Sa se calculeze, memoreze si afiseze expresiile: - E1 = media aritmetica dintre m si n - E2 = (restul impartirii lui m la n) + (1 + a)^|b| #include <stdio.h> #include <stdlib.h> #include <math.h> int main(void) { int m,n; float a,b,E1,E2; char x,y,z; printf("Sa se introduca 2 valori intregi:\n"); if(scanf("%d%d",&m,&n)!=2) { printf("Date eronate"); exit(1); } printf("Sa se introduca 2 numere reale:\n"); if(scanf("%f%f",&a,&b)!=2) { printf("Date eronate"); exit(1); } printf("Sa se introduca 3 caractere:\n"); fflush(stdin); scanf("%c %c %c",&x,&y,&z); printf("\nAti introdus 2 numere intregi:\nm=\t%d\nn=\t%d\n\nAti introdus 2 numere reale:\na=\t%g\nb=\t%g\n\nAti introdus 3 caractere: %c, %c si %c\n",m,n,a,b,x,y,z); // Sa se calculeze, memoreze si afiseze expresiile: // E1 = media aritmetica dintre m si n // E2 = (restul impartirii lui m la n) + (1 + a)^|b| E1=(m+n)/2; E2=(m%n)+pow((1+a),fabs(b)); printf("E1= %g\nE2= %g",E1,E2); return 0; } Observatii: - "%" (percent) reprezinta restul impartirii unui numar la alt numar, exemplu (6%5), unde 6 este m, iar 5 este n, iar acest lucru este egal cu 1. - pow(x,y) - reprezinta x la puterea y. In cazul de fata avem pow((1+a),fabs(b)), acest lucru se citeste ca (1+a) la puterea |b| (in modul) care este un numar real de tip float (de aici si notatia fabs(); ).
  23. Cerinta: Sa se scrie programul C care preia de la consola si afiseaza 2 valori intregi m,n, 3 numere reale dubla precizie, a, b, c si 3 caractere k1, k2, k3. - Presupunand ca c este diferit de zero si expresia b^2-4c*a>=0, sa se calculeze, memoreze si afiseze radacinile ecuatiei cx^2+bx+a=0. #include <stdio.h> #include <stdlib.h> #include <math.h> int main(void) { int m,n; double a,b,c,delta,x1,x2; char k1,k2,k3; printf("Introduceti 2 valori intregi:\n"); if(scanf("%d%d",&m,&n)!=2) { printf("Date eronate"); exit(1); } printf("\nIntroduceti 3 numere reale:\n"); if(scanf("%lf%lf%lf",&a,&b,&c)!=3) { printf("Date eronate"); exit(1); } printf("\nSa se introduca 3 caractere:\n"); fflush(stdin); scanf("%c %c %c",&k1,&k2,&k3); printf("\nAti introdus 2 valori reale:\nm=\t%d\nn=\t%d\n\nAti introdus 3 numere reale:\na=\t%g\nb=\t%g\nc=\t%g\n\nAti introdus caracterele: %c, %c si %c\n",m,n,a,b,c,k1,k2,k3); // Presupunem ca c!=0 si b^2-4ca>=0 // Sa se calculeze, memoreze si afiseze radacinile ecuatiei cx^2+bx+a=0 if(c!=0) { printf("\n\nEcuatie de gradul 2 cu doua necunoscute, x1 si x2.\n"); delta=b*b-4*c*a; if(delta>0) { x1=(-b-sqrt(delta))/(2*c); x2=(-b+sqrt(delta))/(2*c); printf("Delta > 0.\nx1=\t%g\nx2=\t%g\n",x1,x2); } else if(delta==0) { x1=(-b)/(2*c); printf("Delta = 0 => x1 = x2 = %g\n",x1); } else printf("Delta < 0. Nu avem solutii reale\n"); } else printf("Valoarea lui c este 0\n"); return 0; }
  24. Cerinta: Sa se scrie un program C care preia de la consola si afiseaza 2 valori reale dubla precizie, x,y, 3 numere intregi, a,b,c, si 2 caractere car1, car2. Preluarea datelor vor fi insotite de mesaje adecvate. - Sa se calculeze, memoreze si afiseze valorile functiei: #include <stdio.h> #include <stdlib.h> #include <math.h> int main(void) { int a,b,c; double x,y; char car1,car2; printf("Sa se introduca 2 valori reale:\n"); if(scanf("%lf%lf",&x,&y)!=2) { printf("Date eronate."); exit(1); } printf("\nSa se introduca 3 numere intregi:\n"); if(scanf("%d%d%d",&a,&b,&c)!=3) { printf("Date eronate."); exit(1); } printf("\nSa se introduca 2 caractere:\n"); fflush(stdin); scanf("%c %c",&car1,&car2); printf("\nAti introdus urmatoarele:\n"); printf("Valori intregi:\nx=\t%g\ny=\t%g\n\nNumere intregi:\na=\t%d\nb=\t%d\nc=\t%d\n\nCaractere:\t%c\tsi\t%c\n\n",x,y,a,b,c,car1,car2); // Sa se calculeze, memoreze si afiseze valorile functiei: // 2^x + ln|x| x<0 // f(x) = 0 x=0 // sqrt(9+x^2)+cos(x) // ------------------ x>0 // 2x double f; if(x<0) { f=pow(2,x)+log(fabs(x)); printf("\nX<0\nf(%g)=\t%g",x,f); } else if(x==0) { f=0; printf("\nX=0\nf(%g)=\t%g",x,f); } else { f=(sqrt(9+pow(x,2))+cos(x))/(2*x); printf("\nX>0\nf(%g)=\t%g",x,f); } return 0; } Observatii: - valorile reale de dubla precizie se citesc intotdeauna cu specificatorul de format "%lf" (long float); - inainte de a citi anumite caractere, folositi functia "fflush(stdin)" (este folosit pentru a șterge datele din memoria tampon); - legat de ln|x|, aveti in vedere ca x este o variabila de tip float, astfel, avem de a face cu modul dintr-un numar real, adica fabs(x) (pentru numere intregi se foloseste functia abs(); );
  25. Salut, @ThEOnEpiK . Daca aceste creatii sunt facute de tine, te felicit! Sunt destul de frumoase.
  26. INAINTE DUPA AVATARE BANNER CREATIILE MELE
  27. Salut
  1. Load more activity